Všeobecné obchodní podmínky, reklamace, práva o ochraně osobních údajů
I.
Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
Barbora Chovancová, Luxusní postele Casanova
IČ: 09109323
DIČ: CZ685274997
zapsané pod evidenčním číslom: 9109323-1013205511
kontaktní údaje:
e-mail: info@luxusnipostelecasanova.cz
telefon:+420 601 576 071
web: www.luxusnipostelecasanova.cz(dále jen „prodávající“) - Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.luxusnipostelecasanova.cz (dále jen „internetový obchod“) a pobočky/showroomu na adrese Wolkerova 1550/2, Prostějov, 796 01 (,,kamenný obchod“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II.
Informace o zboží a cenách
- Informace o zboží, včetně cen jednotlivého zboží a jeho vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu nebo kamenného obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě kamením obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek, například při výběru vlastních velikostí postele, jiných úprav na posteli, atd…
- Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru. Pro získaní více fotografii produktu, prosím, kontaktujte prodejce, nebo také můžete navštívit kamenný obchod na adrese Cejl 40/107, Brno, 602 00.
- Informace o nákladech dodání zboží jsou uvedeny při vytváření objednávky. Informace platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České a Slovenské republiky.
- Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat a také nelze měnit cenu už z již zlevněného zboží.
III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Smlouva je uzavřena, jakmile si strany ujednaly její obsah a kupující přijme nabídku od prodávajícího dle §1740 – §1745, Sb. Občanský zákoník. Kupujícímu je smlouva odeslána v PDF formáte na emailovou adresu. Slovní nabídka prodávajícím a slovní přijetí nabídky nebo – li jiné dotazy kupujícím se nepovažuje za uzavření smlouvy. Všechny skutečnosti musí být potvrzeny písemní formou, a to na uvedený email info@luxusnipostelecasanova.cz. Smlouva strany zavazuje dle §1759 – §1769.
- Náklady za dopravu si hradí kupující sám. Bližší informace naleznete při vytváření objednávky nebo přímo u prodejce.
- Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- vyplněním objednávkového formuláře na webové stránce
- odesláním poptávky/objednávky na emailovou adresu prodávajícího
- vystavením a zaplacením faktury na pobočce/showroomu
- Doba dodání zboží je momentálně 5 týdnů. Ohledně dovozu kupujícího informujeme předem sms správou, emailem nebo telefonátem. V případě nevyhovujícího data dodání zboží navrhne prodávající kupujícímu nový datum dodání zboží v co nejkratší době.
- Objednávku na webové stránce vytvoříte následovně: klikněte na produkt, který se Vám líbí. Vyberte si z možností: velikost, dekorace, zdobení, doplněk, barva, montáž a způsob úhrady uvedené ceny. Klikněte na tlačítko, Přidat do košíku, . Vaše zboží je nyní v košíku. Klikněte na, Košík, v pravým horním rohu. Dostali jste se do objednávkového formuláře, kde už jenom vyplníte kontaktní a fakturační údaje a objednávku odešlete.
- Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za pravdivé a správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
- Po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Za uzavření smlouvy se považuje přijetá úhrada na uvedené číslo účtu a následně odeslané oznámení o přijetí úhrady, s fakturou na e-mailovou adresu kupujícího. Poté se objednávka započítá k objednávkám platným a začne se zpracovávat.
- V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího.
- Prodávající může objednávku zrušit, jestli neobdrží uhrazenou částku uvedenou v objednávce nejpozději do 7 dnů od vytvoření objednávky.
- Kupující může objednávku zrušit, na základě ustanovení § 1829 odst. 1, ve spojení s ust. § 1818 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník., jestli se jedná o skladové zboží, nebo výstavní kus. Odstoupení od kupní smlouvy o zboží dělaném na míru ( před dodáním po uplynutí lhůty 14. dnů od uzavření kupní smlouvy; nebo po dodání, je-li zboží bez závady ), je zavázáno sankcí ve výši 50% zálohy, která je hrazena kupujícim při uzavírání kupní smlouvy.
IV.
Zákaznický účet
- Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
- Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
- Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
- Prodávající může zrušit uživatelský účet a to zejména v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
- Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
V.
Platební podmínky a dodání zboží
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
- Uhrazením zálohy ve výši 50% z celkové ceny na uvedené číslo účtu a doplatku na platební terminál při převzetí zboží
- Uhrazením zálohy na uvedené číslo účtu a doplatku hotově při převzetí zboží
- Uhrazením plné částky na uvedené číslo účtu
- Uhrazením zálohy ve výši 50% nebo plné částky hotově/ na platební terminál na prodejně
- Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši.
- V případě bezhotovostní platby nebo bankovním převodem zálohy je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem vystavení kupní smlouvy/faktury, nejpozději do 7.dnů od vystavení kupní smlouvy, a doplatku nejpozději v den převzetí zboží. Kupující je povinen zaslat doklad o úhradě částky na uvedený email prodávajícího info@luxusnipostelecasanova.cz
- Záloha je nevratná, pokud se vztahuje na zboží vyrobené na zakázku, platnost nevratné zálohy se nabývá po 14 dnech od vytvoření smlouvy mezi kupujícím a prodejcem.
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku/fakturu a ta je-li zároveň kupní smlouvou. Ta bude odeslána kupujícímu v PDF formáte na uvedenou emailovou adresu.
- Zboží je kupujícímu dodáno
- na adresu určenou kupujícím v objednávce, kde – li hradí náklady za dopravu
- osobním odběrem v provozovně prodávajícího.
- Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Při převzetí zboží kupující podepisuje doklad o převzetí zboží v neporušeném stavu.
- Montáž postele: vyberete si – li možnost postel zmontovat našim technikem nebo doručení postele proběhne bez montáže. Závady vzniklé při vlastním smontování postele nelze reklamovat. Zmontování postele je následovné: Postel je doručena ve třech kusech + matrace a rošt, při postelích Royal a Queen ve čtyřech kusech + matrace a rošt, a to čelo u hlavy, bočnice, čelo u nohou. Postel se montuje na základě zaklapnutí bočnic do obou čel a utáhnutím šroubů klíčem 14, pro lepší zpevnění doporučujeme AKU vrtačku. Hranoly na bočnicích směrují nahoru, bočnice jsou označeny písmenkem L a R. Položením roštu a matrace je postel hotová.
- Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího, nebo doručen při vykládce postele.
- Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
- Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží a podepsáním dokladu o převzetí zboží v nepoškozeném stavu nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
- Záruční doba běží od odevzdání zboží kupujícímu, nebo-li od dojití věci do místa určení, a to v lhůtě 24 měsíců.
VI.
Odstoupení od smlouvy
- Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit po nabytí vlastnického práva na základě ustanovení § 1829 – § 1838, nebo jestli se jedná o skladový / výstavní kus odst. 1, ve spojení s ust. § 1818 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
- ode dne uzavření kupní smlouvy,
- ode dne převzetí objednávky, jestli prodávající prodal kupujícímu postel vyrobenou na míru ze závadou
- Prodávající umožní kupujícími odstoupit od kupní smlouvy vyplněním a odesláním vzorového formuláře, který nalezněte na naši webové stránce na spodní hlavičce v kategorii ,, Reklamace ,,. Prodávající bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí potvrdí.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě 14 dní, kupující použije vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na e-mailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
- Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
- Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
- Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené, neznečištěné a zabalené. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
- Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
VII.
Práva z vadného plnění
- Prodávající zodpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
- Jestli že prodávající dodá kupujícímu poškozené zboží, kupující má možnost uplatnění reklamace. Prodávajíci poškozené zboží opraví, jestli je oprava časově náročná nebo nemožná, prodávající skutečnost oznámí kupujícímu a navrhne možnost výměny a nebo kompenzaci v podobě přiměřené slevy. Odstoupit od kupní smlouvy může kupující do 14 dnů od převzetí zboží. ( § 2165 – § 2173 )
- Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží a podepsaní dokladu o převzetí zboží v neporušeném stavu, věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
- Dle § 2161, odstavec 2 – ,,Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že več byla vadná již při převzetí. ´´ Nejedná -li se o vadu, kterou očividně způsobil kupující.
- Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
- pokud má zboží podstatnou vadu,
- pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
- při větším počtu vad zboží.
- Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
- U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu stanovenou prodávajícím z kupní ceny.
- Práva kupujícího se liší podle toho, zda je reklamovaná vada odstranitelná nebo neodstranitelná. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna.
- Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
- Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
- Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
- Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
- Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu. Zákazník nemusí uchovávat pro případnou reklamaci originální obal. Je však povinen zboží, určené k odvozu opatřit ochranným obalem. Pokud není zboží dobře chráněno, a utrpí při přepravě újmu, odpovědnost v tomto případě nese sám.
- Je třeba zdůraznit, že záruční servis je určen pouze k provedení opravy. Ostatní oprávněné nároky, tzn. dodání nového zboží, slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy, musí kupující uplatnit výlučně u prodávajícího, s nímž uzavřel smlouvu. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
- Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
- Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.
- Volba způsobu reklamace:
- oprava zboží v lhůtě 30 dní od přijetí reklamace,
- Výměna zboží za nové v lhůtě do 30 dní od přijetí reklamace, pokud se reklamované zboží opravit nedá,
- kompenzace nebo sleva.
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
- Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.
VIII.
Doručování
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
IX.
Osobní údaje
- Všechny informace, které kupující při spolupráci s prodávajícím uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud kupující nedá prodávajícímu písemné svolení, údaje o kupujícím nebude prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
- Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů v § 19 až 30 zákona o ochrane osobných údajov
IX.
Mimosoudní řešení sporů
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
X.
Závěrečná ustanovení
- Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy nebo formulář pro reklamaci nalezněte v kategorii ,,Reklamace“ na spodní lište webové stránky nebo kontaktujte prodávajícího.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 21.01.2021, v Brně